Середа, 16.07.2025, 01:57
Персональний сайт
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Корисні посилання
 
  
 

 

Формування інформаційно-комунікаційної компетентності.
 
Інформаційно-комунікаційна компетентність особистості проявляється у раціональному доборі і свідомому застосуванні нею певних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі активного розв’язання різноманітних завдань з досягненням успішного результату. Інформаційно-комунікаційна компетентність передбачає здатність особистості орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності включає: 
  • здатність особистості орієнтуватися в потоці інформації;
  • вміння працювати з різними видами інформації; 
  • вміння вести пошук інформації; ü володіння технологіями комп’ютерних комунікацій; 
  • вміння раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби під час розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням і передаванням.
Інформаційна компетентність є основним компонентом інформаційної культури, яка, у свою чергу, є частиною загальної культури особистості. Інформаційно-комунікаційна компетентність передбачає здатність використовувати інформаційно-комунікаційні технології і створювати текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації, комп’ютерні графічні об’єкти, Flash-анімацію, а також вміння використовувати Інтернет-технології, локальні мережі, бази даних, маючи достатні навички роботи на комп’ютері.
 
Основними напрямками формування інформаційно-комунікаційної компетентності є такі:
 
1. Інформаційний. Передбачається формування в учнів єдиної інформаційної картини світу, цілісного уявлення про інформацію, засоби її отримання, обробки, зберігання, передавання.
2. Технологічний (комп'ютерні технології). Передбачається формування в учнів умінь і навичок роботи на комп'ютері. Знайомство з принципами застосування комп'ютерних технологій у повсякденному житті та з сучасними програмними продуктами.
3. Алгоритмічний. Передбачається формування навичок постановки, формалізації та розв'язування найпростіших алгоритмічних задач, створення алгоритмічних моделей, знайомство з середовищами програмування.
4. Дослідницький. Передбачається формування творчого ставлення учнів до власної навчально-пізнавальної діяльності, уявлень про можливості використання комп'ютерів, інформаційних технологій у процесі вивчення інших навчальних предметів і проведенні власної пошукової та дослідницької діяльності.

Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2025