Впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
Запровадження у навчальний процес сучасних інформаційних, зокрема, комп'ютерно-орієнтованих і телекомунікаційних технологій, відкриває нові способи, надає широкі можливості для подальшої диференціації загального та професійного навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно орієнтованих, комунікативних форм навчання, підвищення його ефективності, мобільності й відповідності запитам практики.
Потреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації навчально-виховного процесу. Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів навчання, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до навчання і вивільнити чимало часу для творчої співпраці вчителя та учня.
Роль, яку відіграє Інтернет у навчальному процесі:
- Джерело інформації;
- Засіб спілкування та утворення віртуальних спільнот;
-
Середовище дистанційного навчання.
Впровадження у навчально-виховний процес навчальних закладів нових інформаційно-комунікаційних
технологій навчання потребує:
технологій навчання потребує:
-
оснащення навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій;
-
створення відкритої мережі освітніх ресурсів;
-
оновлення змісту, форм і методів навчання інформатики;
-
підготовки та підвищення рівня кваліфікації викладачів
Разм з тим це дозволить:
-
поліпшити якість освіти, створити механізм її стійкого інноваційного розвитку, варіативності та індивідуалізації
навчання; -
забезпечити загальноосвітні навчальні заклади доступом до
глобальних інформаційних ресурсів; -
забезпечити доступ учнів і вчителів загальноосвітніх до високоякісних локальних і мережних освітніх
інформаційних ресурсів; -
створити та використати у навчальному процесі сучасні
електронні навчальні матеріали та організувати ефективний доступ
до них через Інтернет; -
створити умови для здобуття повноцінної освіти, соціальної
адаптації учнівз обмеженими можливостями та
тих, які перебувають на довготривалому лікуванні; -
сформувати дистанційну систему виявлення обдарованих учнів,
налагодити їх ефективний електронний зв'язок з провідними
фахівцями та вченими; -
забезпечити розвиток інформаційної взаємодії та інтеграцію
загальноосвітніх навчальних закладів у світовий інформаційний
освітній простір.